خرید آپارتمان در گیرنه قبرس

خرید آپارتمان در گیرنه قبرس

شهر بندری گیرنه قبرس یکی از معروف‌ ترین شهرهای قبرس شمالی بشمار می رود . کیرنیاKyrenia)  ) که با نام مشهورتری با نام گیرنهGirne)  )  بین گردشگران شناخته شده است .  یک بندر پرجنب ‌و جوش از جمعیت توریست و افراد بومی که در نزدیکی نیکوزیا یعنی در ۳۰ کیلومتری آن قرار گرفته است .در کنار جذابیت‌های طبیعی مناظر زیبای کوه و دریای شهر گیرنه ، این بندر دارای اماکن تاریخی و فرهنگی دیدنی زیادی نیز می‌باشد . که تاریخ این شهر باستانی به اواخر جنگ تروژان باز میگردد . که این موارد بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

با وجود اینکه گیرنه شهر نسبتا کوچکی است اما مناظر توریستی آن رونق بسیار دارد و در ماه های تابستان، بندرگاه قدیمی آن همواره شاهد ازدحام گردشگرانی است که در بارها و رستورانهای ساحلی جمع میشوند و فضای هیجان انگیزی ایجاد می کنند. جالب توجه است که بزرگترین مجمع تبعیدی های بریتانیایی قبرس را می توان در گیرنه یافت. در نظر توریست ها، اینجا یک شهر تاریخی و قدیمی است که زیباترین جاذبه های دیدنی را در خود جای داده است. همچنین در بندرگاه قدیمی، شرکت توریستی شمال قبرس در حال همکاری با مرکز اطلاعات توریستی محلی می باشد و نقشه های ناحیه ای به زبان های ترکی و انگلیسی به رایگان در دسترس است. تاریخ گیرنه به اواخر جنگ تروژان برمیگردد و شواهدی از مکان های حفاری شده باستانی حاکی از زیستگاه و اسکان در این محل از زمان نوسنگی عصر حجر 3000-5800 سال قبل میلاد مسیح را دارد. این شهر درسال 1600 قبل از میلاد از طرف مسین ها تاسیس شده است.

جاذبه های گردشگری گیرنه

بندرگاه زیبا به شکل هلال رستوران ها و کافی شاپ های متعددی دارد که خصوصا در فصل تابستان شاهد حضور گردشگران زیادی در آن جا هستیم.

یکی از زیبا ترین و منحصر به فرد ترین سواحل دریای مدیترانه در شهر گینه یافت می شود. بر خلاف بخش غربی سواحل طلایی آن که پیشرفت زیادی نموده است ، قسمت شرقی سعی در حفظ طبیعت بکر خود کرده است.

پارک آبی اختاپوس پارکی خنک و مناسب برای کودکان و خانواده ها است. علاوه بر تماشای طبیعت و مناظر زیبا و دل انگیز ، تخت هایی برای استراحت در زیر آفتاب و باغ وحشی در کنار پارک وجود دارند که بازدید از این پارک ارزان قیمت را حتمی می سازند.

قلعه گیرنه که قدمت آن به دوران بیزانس می رسد ( در قرن نهم برای دفاع در برابر مهاجمان بنا شد ) یکی از نواحی جذاب شهر به شمار می آید که از اصلی ترین جاهای دیدنی قبرس محسوب می شود. این قلعه که در شرق بندر قرار دارد و به دست ونیزی ها باز سازی شده است.

در ۳ موزه شهر می توان با تاریخچه گیرنه به خوبی آشنا شد. رسوم اجدادی ، مذهب و صنعت کشتی رانی از جمله این موارد است. موزه هنر ملی در کنار لنگرگاه به نمایش مصنوعات و اثاثیه قدیمی مشغول است. موزه کشتی شکسته ها در درون قلعه گیرنه کشتی شکسته بازرگانی یونانی که قدمت آن به قرن چهارم می رسد را به همراه اشیا و خم ها در معرض عموم قرار داده است. موزه آیکن در کلیسای معروف مایکل آرچنجل  برخی از وسایل و نقاشی های قدیمی و البته مذهبی را نمایش می دهد.

خرید آپارتمان در گیرنه قبرس

خرید ملک در قبرس شمالی یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری در این کشور می باشد. برای خرید ملک در این کشور تسهیلاتی از قبیل دریافت وام یا خرید ملک به صورت اقساطی در نظر گرفته شده است. با خرید آپارتمان در گیرنه قبرس شما علاوه بر سرمایه گذاری مطمئن، قادر خواهید بود تا در مدت کوتاهی اقامت قبرس شمالی را دریافت نمایید. اکثر خانه های شهر گیرنه به صورت ویلایی ساخته شده اند اما آپارتمان و برج های بلند نیز در این شهر به چشم می خورد که بسته به سلیقه شما می توانید نسبت به خرید آن ها اقدام کنید. ویلاهای ساخته شده در این شهر اکثرا در دامنه کوه و مشرف به سمت دریا ساخته شده اند. مردم متمول ترکیه با خرید ویلا در گیرنه قبرس در فصول گرم سال به این جزیره می آیند تا از هوای مطلوب این جزیره استفاده کنند.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ناب هاوس مراجعه نمایید.


Comments